אישום נגד תושב עכו שהשתתף בפרעות ובתקיפת יהודי

אליהו גרין 1 Comment on אישום נגד תושב עכו שהשתתף בפרעות ובתקיפת יהודי

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה טרור של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, ייצור נשק למטרת טרור, שיבוש מהלכי משפט, היזק לרכוש, היזק לרכב ממניע גזעני, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות והתפרעות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים

הפרעות בעכו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אימן זלפי (29) תושב עכו בגין עבירות מעשה טרור של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, ייצור נשק למטרת טרור, התפרעות ועוד. כתב אישום זה מתווסף לארבעה כתבי אישום, נגד 6 נאשמים, בתקיפת אזרח יהודי בעכו במאי 2021.

על פי כתב האישום, במהלך מבצע "שומר החומות" חבר הנאשם לצעירים אחרים רעולי פנים שהקימו מחסום באחד הרחובות בעיר עכו והחלו לידות אבנים במקום. המתלונן שנסע ברכבו וזוהה כיהודי על ידי המתפרעים, הותקף בברוטליות שעה שהמתפרעים יידו אבנים לעבר הרכב. כתוצאה מפגיעות האבנים, איבד המתלונן שליטה על הרכב והתנגש בחומה. אז, עטו על הרכב עשרות מתפרעים, ביניהם הנאשם שיידה אבן לעבר הרכב בעוד המתלונן נמצא ברכב. בשלב זה, ומשחשש המתלונן לחייו, יצא מהרכב על מנת לברוח מהמקום ואז הותקף באכזריות במוטות ברזל, אלות, חפצים שונים ואבנים שהושלכו לעברו. כל זאת עשו, הנאשם ויתר המתפרעים ממניע לאומני – אידיאולוגי.

בנוסף, במהלך אותו יום, ייצר הנאשם עשרות בקבוקי תבערה על מנת להשליכם על יהודים שיכנסו לשכונת וולפסון. בהמשך הנאשם השתתף בהתפרעויות אלימות בהן יידה אבנים לעבר שוטרים, שבר מצלמות רחוב, והזהיר מתפרעים מהגעת שוטרים כאשר עלה לגג בניין.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה טרור של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, ייצור נשק למטרת טרור, שיבוש מהלכי משפט, היזק לרכוש, היזק לרכב ממניע גזעני, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות והתפרעות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איןןןן! רק במדינת ישראל נותנים כתב אישום אחרי שנה וחצי!!😒